Dagje Argentinië - Reisverslag uit Quedas do Iguaçu, Brazilië van Anetteleo - WaarBenJij.nu Dagje Argentinië - Reisverslag uit Quedas do Iguaçu, Brazilië van Anetteleo - WaarBenJij.nu

Dagje Argentinië

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

11 Augustus 2012 | Brazilië, Quedas do Iguaçu

Vandaag staat wederom een bezoek aan de watervallen op het programma, alleen dit keer aan de kant van Argentinië.
We moesten op tijd op, ontbijten en weer de bus in.
Terwijl Leo net klaar was met douchen en Anette net in de kleren was, ging de telefoon.......
Telefoon?
Het was onze reisleider, die zich af vroeg waar we bleven. "Waar we bleven? We hadden toch om half negen afgesproken?" vroeg Leo.
"Dat klopt, dat is het al!"
Bleek de telefoon van Leo, zomaar spontaan uit zichzelf afgelopen nacht een uur terug te zijn gelopen..............
Gelukkig hadden we voor het slapen gaan alle spullen al klaar gelegd, tassen al gepakt, dus snel naar beneden. Iedereen in de bus zat op ons te wachten. Dit zullen we de komende twee weken nog wel eens aan moeten horen.......

Goed, vandaag dus de grens over naar Argentinië, een ouderwetse grenscontrole, met als gevolg een stempel extra in ons paspoort.
Er was ons verteld dat de watervallen vanaf deze kant nog mooier waren dan vanaf de Braziliaanse kant, dus benieuwd of dit ook zo is.
En ja hoor, het is zo. Ik  ( Anette) had al een keer een Paradijsmoment in Australië, nou hier had ze haar tweede Paradijsmoment. Wauw wat mooi, te moeilijk om in woorden uit te drukken. Zou graag de foto's laten zien, maar via de I -Pad niet mogelijk om ze op waarbenjij.nu te downloaden. Morgen even via de computer van het hotel regelen.

Na de wandelingen over de verschillende watervallen heen, gingen we nog even met een speedboat langs en vlak langs de Duivelskeel. Kletsnat kwamen we weer aan land, maar de kracht van het vallen van het water ervaren.

's Avonds met een deel van de groep heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurant, koffie bij een ander tentje. Heerlijk op een terrasje.
Rond een uur of twaalf met een voldaan gevoel naar bed....................
Morgen gelukkig een rust dag aan het zwembad, om rond zes uur de bus in te gaan voor een lange reis van 20 uur.

• 12 Augustus 2012 - 10:38

Joop:

Jeetje zeg, één van de meest schokkende dingen van de vakantie denk ik...."Braziliaanse Kabouter" die een telefoon s'nachts een uur terugzetten.
    Ik zou zeggen...'stoppen met drinken allebei' of kijk daar of je nog ergens een 'Apple store' tegenkomt :-)

Maar verder niets mis mee, geniet van de rustdag gaan wij ook even de zon opzoeken.

xx van ons

• 12 Augustus 2012 - 23:47

Anetteleo :

Hoe we foto's op dit blog kunnen plaatsen, gaan we nog uitzoeken. Maar er staan foto 's op mijn Facebook account.

Dirkje kus Anette.
    O, ja en Jopie Leo schrijft het verhaalte, ik heb de sportieve verslagen aangevuld. Dus eten en drinken komt geheel van mijn reisgenootje ;)

• 14 Augustus 2012 - 18:39

Lucienne:

hoi luitjes

Wat leuk te horen dat jullie het zo naar je zin hebben,ach en met dat uurtje terug ......weten ze gelijk met wie ze te maken hebben jullie naam vergeten ze niet meer haha.
    Anette als jij zegt je hebt een paradijs moment meegemaakt dan zal het vast geweldig zijn jouw kennende ..
    En is ook wel lekker dat je af en toe een rustdag erbij hebt he kom je een beetje bij ,nou ben benieuwd naar het volgende verhaaltje .

kus xx van ons