nog steeds koud!!!!! - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu nog steeds koud!!!!! - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu

nog steeds koud!!!!!

Door: anetteleo

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

13 Juli 2011 | Zimbabwe, Bulawayo

De afgelopen dagen niet zo hard gewerkt, gisteren naar het vliegveld gegaan om een andere jongedame op te halen vanuit nederland. Maar helaas had Anniek het vliegtuig gemist, gelukkig was er ook een ouder stel dat het vliegtuig had gemist en heeft er voor gezorgd dat ze kon overnachten in een hotel vlakbij het vliegveld.
's Avonds zijn we naar een Afrikaans drum voorstelling geweest. Lekker buiten onder de maneschijn, sterrenhemel en een kampvuur en een deken. He was erg gaaf, zelf ook nog op de drums getrommeld. Daarna Ammehoela gedronken en een hotdog ggegeten. Het was erg gezellig, alleen daarna naar dat koude bed is erg jammer. Het neemt heel wat tijd om warm te worden in je bed, ondanks de velen dekens.

Vandaag is Anniek gelukkig goed aangekomen, vanavond gaan we naar een optreden van hun zoon kijken, dat is gelukkig wel binnen.

Met alle dieren gaat het goed en ik kan niet wachten tot zaterdag, dan is het volle maan en dan is het de brulnacht van de leeuwen.

Volgens de weerberichten zal het weer hier beter worden, anders nemen we de auto en brengt Nicole ons naar Kenia, daar zien we de dieren in het wild en is het lekker warm.

Hier gebeurt verder niet zo heel erg veel spannends, vandaag het verblijf van de konijnen schoongemaakt, heel erg gevaarlijk.

• 13 Juli 2011 - 14:38

Inge:

Ze heeft het nog steeds koud Leo......denk toch dat je iets niet helemaal goed hebt gedaan.
    Leuk om je verhalen te lezen Annette, alhoewel ik sommige dingen niet helemaal geloof die je schrijft......konijnenhokken schoon maken ???? jaja.....

• 13 Juli 2011 - 14:39

Inge:

oh sorry...met 1 n

• 13 Juli 2011 - 15:08

Anetteleo :

hallo lieverd,
    wauw dat had ik wel mee willen maken , tussen die gevaarlijke konijnen zomaar schoonmaken ;-).
    het is hier veel regen na al die lekkere dagen en het ziet er naar uit dat het dit weekend watergolfen wordt ook leuk...........
    Moet ik nog een kacheltje opsturen ?? anders laat je de leeuwin toch bij je liggen ?

x x x

• 14 Juli 2011 - 08:19

Sylliebillie:

Ha Anette, wat leuk om je verhalen te lezen. Wij hebben het ook berekoud, zijn momenteel aan het einde van onze rondreis over Tasmanie. Een week is veel te kort maar ja we vliegen zaterdag naar Brisbane. Ik schrijf ook een verslag mocht je het leuk vinden om te lezen: systskestapelkamp.waarbenjij.nu

Tot het volgende verhaal, kus van ons

• 14 Juli 2011 - 11:58

Kris:

Heeey lieverd,

Je heb weer genoeg avonturen lees ik! Jammer van het weer maar dat kan de pret niet drukken toch! het komt in nl ook met bakken uit de hemel!
    Ennuh vergeet de foto s niet van Oranje het afval en de resten hoef ik niet te zien :)

xxx