terug naar de Roots - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu terug naar de Roots - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu

terug naar de Roots

Door: anette

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

14 Juli 2011 | Zimbabwe, Bulawayo

Shit, shit.....had ik hier een heel verhaal geschreven, helemaal weg.
Moet ik weer opnieuw beginnen.
ten eerste wil ik iedereen bedanken voor al die leuke, lieve reacties en medeleven.

Het is hier erg gezellig, wel wat druk met al die dames. De rustmomenten en de momenten voor jezelf zijn onmogelijk. Ook omdat het te koud is om in je cabine te zitten en ergens buiten in de ....zon.(welke zon?)

Vanmorgen met Nicky en Viola naar een school geweest, om de kinderen kennis te laten maken met de wilde dieren in Zimbabwe. Zelfs de onderwijzers weten niets van het wild uit Zimbabwe.
Met een egel en twee schildpadden hebben we laten zien dat er ook andere wilde dieren zijn, ipv alleen maar die enge grote leeuwen.
Ik denk dat er wel zo'n 1000 kinderen op 1 school zitten.
De scholen bestaan uit allemaal kleine gebouwen op een mooi onderhouden terrein.
De klaslokalen zien er goed verzorgd uit, alleen het zit te vol met kinderen.

Op dit moment zit ik in de office, die hoger ligt dan derest van de gebouwen met een prachtig uitzicht op het landschap van Zimbabwe met in de verte de bergen. En....... de lucht is blauw met een klein beetje bewolking en de zon krijgt al een beetje een oranje gloed. Nou, maar hopen dat mijn cabine de warmte vast houdt van die ene zonnestraal....

Morgen en overmorgen zullen we een ware brulshow krijgen van de leeuwen; het is nl. volle maan.

Ik ga nu proberen wat foto's op deze site te krijgen. see you next time......

PS en blijf schrijven, en Kristel ik zal voor je een mooie speciale foto maken om het uit te vergroten boven je bed.

Dikke kus voor iedereen.

De foto's zijn van mijn baby lion, Een etende Dunte (de mooie leeuw die ontsnapt was), Carla de luipaard die je kunt aaien als ze niets te eten heeft en Jacky de jakhals en haar twee nieuwe vriendjes, de andere soorten jakhalzen.

  • 14 Juli 2011 - 14:54

    Anetteleo :

    Hallo lieverd,
    het is hier ook koud en daarbij regent het ook nog dus niet zeuren ;-)
    Je hebt niet voor niets al die kleren mee genomen en als je thuis bent zal ik je wel weer verwarmen .....
    Nog 1 nachtje en dan ben ik ff golfen en zoals het er nu uitziet zeker watergolfen.
    Als ik het zo hoor dan vermaak je jezelf prima ondanks de temperatuur.

    xxxx

  • 14 Juli 2011 - 19:03

    Inge:

    wat een prachtige foto's !!!! Kun je geen geluid opnames maken van die brullende leeuwen ?? Lijkt me wel gaaf, hou wel van herrie makende dieren.....zoals leeuwen...brulapen !!!
    Geniet ervan !!

  • 14 Juli 2011 - 20:30

    Joop En Lucienne:

    Hey hoi Anette

    Nou meid je bent lekker bezig he daar er is volgens mij genoeg te doen en de dieren zullen je dankbaar zijn geloof me haha.
    Maar als ik daar was , ik weet niet hoeveel koffers je mee hebt genomen , maar ik zou er wel vier nodig hebben geloof ik met die kou nou hoef je geen spijt te hebben hoor dat je bent gegaan want het is hier ook echt verschrikkelijk kloteweer.
    En die foto s zijn zeker heel mooi, lukt het ook een beetje met filmen Anette?
    Nou maak er nog zeker mooie foto s bij we gaan ze allemaal bekijken we houden je in de gaten .

    Dikke kus xx van ons J& l

  • 14 Juli 2011 - 21:09

    Valesca:

    Hey Anette,

    Wauwwww wat een foto's ben er jaloers op!! :P
    en wat een verhalen..............vindt het leuk ze te lezen. Nou ik heb die dieren ff bekeken op de foto's maarehhhh jij liever dan ik :S .... ze zijn erg mooi maar ook erg groot en gevaarlijk! hahahaha
    Nou veel plezier morgenavond met de leeuwen en ik zie je album graag als je terug bent.

    Geef oranje maar een dikke kroel van mij en tot gauw!

    gr valesca

  • 16 Juli 2011 - 14:59

    Marcel Vd L:

    Vet man...

  • 17 Juli 2011 - 09:55

    Yvonne:

    Hehe Anette

    Wat een gave foto.s! Kan je het allemaal een beetje aan?
    Volgens de berichten kom je tijd tekort, het reisverslag is heel leuk om te volgen.
    Nou je mist hier ook niets van het weer hoor, de meeste hebben nu een eigen zwembad in de tuin
    van het vele regenwater!

    Ga je weer volgen!!!

    Groetjes en een knuffel!
    Yvon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Bulawayo

Anetteleo

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 48702

Voorgaande reizen:

19 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Weer naar het Oosten.........

05 Augustus 2012 - 25 Augustus 2012

Brasil, tatatatata

25 Februari 2012 - 02 Maart 2012

New york City

08 Oktober 2011 - 06 November 2011

Leo wandelend in de Himalaya.

06 Augustus 2011 - 13 Augustus 2011

eventjes uitrusten

05 Juli 2011 - 27 Juli 2011

All bymyself 2

30 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

al by myself.......

05 Juli 2010 - 22 Juli 2010

sigaren en rum

05 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

no worries

18 Juli 2008 - 11 Augustus 2008

Olympische Spelen 2008

16 Juli 2005 - 13 Augustus 2005

Land der Natuur en Cultuur.

Landen bezocht: