Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anetteleo - WaarBenJij.nu Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anetteleo - WaarBenJij.nu

Vietnam

Door: Leo en Anette

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

19 Juli 2013 | Vietnam, Hanoi

Op weg naar Hanoi.

Nadat Leo een laatste nachtdienst gelopen heeft en vervolgens een korte tukje en nog wat huishouden gaan we rond half drie op weg naar het vliegveld. Onze auto op een mooie parkeerplek gestalt, worden we netjes voor de deur van Schiphol afgezet en checken onze spullen in. Helaas kregen we alleen onze boardingpassen tot Londen. de overige passen zouden we in Londen krijgen. onze bagage kon wel gelabeld worden tot in China. Tja, het zal wel......
Traditioneel nemen we een overheerlijke Starbucks koffie en zo begint onze vakantie heerlijk relaxed. We vliegen via Londen , Guang Zhou naar Hanoi. Aangekomen op Londen lopen wij gelijk door naar de incheck balie voor Guangzhou om onze boardingpassen te regelen. Wij weten niet of het zo werkt, maar uiteindelijk worden we business-class geboekt. Dus een hele relaxte vlucht van 12 uur naar Guang Zhou. Voor de zekerheid nog even checken of of onze bagage nu automatisch mee vliegt of dat we deze zelf moeten door labelen naar de volgende vlucht, per slot vliegen we met dezelfde maatschappij verder. Ja hoor wordt ons verteld, geen probleem.
Languit en gewapend met een slaappil voor Anet, moet deze vlucht prima vol te houden zijn. En inderdaad; na ontwaken, maken we nog ong. 1 1/2 uur bewust het einde van de vlucht mee......
Uitgerust eten we een heerlijke mie maaltijd en vertrekken we naar Hanoi.
Rond 23.00 uur plaatselijke tijd komen we in Vietnam aan....
De bagageband begint te lopen en wij wachten hoopvol op onze tassen...... En hoopvol..... En hoopvol... Maar helaas, geen bagage. Twee jongens, die net als ons tegen hetzelfde probleem in Londen aanliepen, en ook business-klasse mochten doorreizen, hadden hetzelfde probleem: geen bagage.
Dus, na al die uren reizen, nog even enkele formulieren invullen...
Eindelijk naar buiten, waar we gelukkig door een chauffeur werden opgewacht, heel chique, met onze naam op het bord.
Door een donker en weerwar van straten kwamen we eindelijk in ons hotel aan.
Douchen, airco aan en dan slapen in een heerlijk bed. Zzzzzzzzzz!

• 19 Juli 2013 - 10:29

Saskia:

Hallo vakantiegangers,

heel veel plezier en Leo alvast van Harte gefeliciteerd!
    P.S hoe was Must?

• 19 Juli 2013 - 22:27

Marcel:

Heel veel plezier.........geniet !
    Alvast gflctrd ouwe :)
    Gr

• 21 Juli 2013 - 02:01

Lucienne:

Nogmaals veel plezier daar en we gaan jullie volgen, en Leo een kus op zijn bolletje voor zijn verjaardag xx

• 21 Juli 2013 - 09:49

Inge:

Heel veel plezier !! x van Marcel, Inge, Simon en Mia

• 21 Juli 2013 - 21:15

C,noordermeer.H.:

het zal toch,niet waarwezen.
    weer geen bagage,het is wel tobben met jullie.
    hopenlijk heb je het morgen?