Laatste dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anetteleo - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anetteleo - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Anetteleo

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

01 Maart 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wedstrijd van Knicks begon wat flauwtjes, en als je denkt de reclames v.d. Tv te missen, no way...... Om de zoveel minuten een break met loterijen, dansers, etc.
Zaten we natuurlijk ook weer achter andere landgenoten, niks een belevenis met de locals, hahahaha.

Vanmorgen weer bij tijds op pad, gister was er zero view op Empire, misschien nu helderder.
Speciaal express kaartjesbgekocht om niet te lang in de rij te staan, hihi, we stonden zelfs eenzaam verlaten in de lift.......
Het uitzicht viel nog mee, maar ja wel alles grijs. Dat ze nou toch niet even speciaal voor ons alle verlichting hadden aangedaan.
Toch maar foto's gemaakt.

Nog even afscheid van NYC inCentral Park met een hotdog, om dan vervolgens terug naar ons hotel te gaan om de koffers te pakken en nu wachten op onze pick up richting JFK. Morgenochtend weer thuis, om vervolgens het weekend op de bank door te brengen, ben kapot!
Ach, die arme Leo moet werken, hmmmm lekker rustig.

• 01 Maart 2012 - 17:57

Valesca:

Zo zo zit het er weer bijna op. Das jammer zeker?! Hoop dat jullie ondanks het grijze weer toch erg genoten hebben????! Maar dat zal vast....... nou geniet er nog even van en we wensen jullie een fijne reis terug!
    groetjes xxx uit spijkie