En................. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anetteleo - WaarBenJij.nu En................. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anetteleo - WaarBenJij.nu

En.................

Door: Anette en Leo

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

22 Juli 2013 | Vietnam, Hanoi

Weer geen tassen.

Wakker geworden met de hoop om in de loop van de ochtend schone kleren te kunnen aantrekken.
Na weer een heerlijke ontbijt genuttigd te hebben, waren onze spullen nog niet gebracht. Volgens de receptioniste zou onze bagage in de loop van de middag gebracht worden. Vanuit die gegevens hebben we de nachttrein voor morgenavond geboekt richting Hue en ons volgend hotel.
Na nog even geluierd te hebben, het regende een beetje hard, wilden we op weg naar het mausoleum maar die was gesloten. Daar wij gisteren al een groot deel gezien hadden, gingen we nog even naar de kleine vergeten spots in de Oude Wijk.
Onderweg aten een super vers broodje met een overheerlijk fris fruitdrankje. Weer waagden we ons leven in de drukke steegjes met voorbij flitsende scooters, fietsers en auto's. Op de weg terug naar het hotel kwamen wij onze medereisgenoten tegen die ook hun koffers kwijt waren, maar Zij hadden ze al in de ochtend terug gekregen. Dus na afscheid genomen te hebben gingen wij vol goede moed naar het hotel waar al onze spullen zouden liggen te wachten. Dus niet !!!!!!!
Onze spullen Zijn ergens op de wereld, maar waar wij weten niet waar precies.........
Voor de zekerheid hadden we onderweg al een fles wasmiddel gehaald.....nog nooit eerder gebeurt, maar Anette was op de 2e dag genoodzaakt een handwas te doen.
Volgens de laatste informatie komt onze bagage morgen, dat wordt een spannende dag: gaan we wel of niet verder met onze reis door Vietnam of gaan we shoppen?
Gelukkig hebben we geld, een creditcard en een verzekering. Alleen hebben we een klein probleempje, de maten van de Vietnamezen zijn ietsjes kleiner dan die van ons..................
Ach, er zijn ergere dingen op de wereld.
Na een heerlijke maaltijd en een bak koffie vallen we vermoeid op bed neer, kamer vol met was en hopen dat het morgen op tijd droog is voor het ontbijt

• 22 Juli 2013 - 19:03

Jooopppiiiee:

Sorry hoor, maar komen hier niet meer bij.....als jullie 2 grote rugtassen zoeken..die liggen nog in Brielle...:-)

Maar idd er zijn ergere dingen....alhoewel...op vakantie zonder je bagage brrr

Hey kop op...nieuwe Vietnamese nieuwe kleertjes...ook niet verkeerd.

Xx van ons

• 23 Juli 2013 - 00:24

Inge:

Nogmaals...ik was er al klaar mee geweest :)