Lange vermoeiende reisdag - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Anetteleo - WaarBenJij.nu Lange vermoeiende reisdag - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Anetteleo - WaarBenJij.nu

Lange vermoeiende reisdag

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

17 Augustus 2012 | Brazilië, Rio de Janeiro

Rio de Janeiro
Vroeg rijden we weer van de ranch weg om naar het vliegveld te komen. Een vliegveld vergelijkbaar als die van Rotterdam.
Daar splitst de groep zich in tweeën om uiteindelijk nog een keer te splitsen daar de vluchten volgens ons zo goedkoop en laat mogelijk door de reisorganisatie zijn geregeld.
Wij zijn de derde groep die gaan vliegen en wachten geduldig op onze vlucht. Als wij uiteindelijk gaan vliegen blijken de stoelen driedubbel geboekt te zijn,  maar het aantal passagiers is wel goed. De consternatie die ontstaat is hilarisch maar de Braziliaanse passagiers zijn welwillend en helpen ons uiteindelijk. De piloot roept dat iedereen een plek moet nemen en het lost zich op.....we gaan vliegen !!!!!
Na een hele korte vlucht  vliegen we over Rio heen, de stadions, het Christusbeeld en tientallen boten doemen onder ons op. Net voor de landingsbaan, die oprijst uit de oceaan, landen we hard en wordt er zeer snel afgeruimd.
Anette zat bij het raampje en kon, als ze raampje had kunnen opendraaien, het water aanraken.
Onze reisleider stond ons al op te wachten. Binnen No time stonden webwinkel onze hotelkamer, ruim en een van de eerste whirlpools van de wereld ........
daar het al elf uur in de avond was, even snel een hapje bij de plaatselijke McDonalds op Copacabana.
Daarna lekker douchen en naar bed, morgen een 8 uur durende stadstour.

• 17 Augustus 2012 - 14:02

Delphin:

Verhalen zien er weer allemaal indrukwekkend uit! Dit is wel een rondreis die ons ook wel trekt! Ik denk dat we over 4 jaar gaan met de olympische spelen.. Veel plezier nog in ieder geval en als jullie terug zijn willen we wel fotos zien hoor :d

X

• 17 Augustus 2012 - 16:10

Inge:

pfff ik vind het al vermoeiend als ik het alleen al lees hahaha.
    Gaaf hoor, geniet er nog van. Mocht je in rio een lange blonde meid zien lopen, ca 1.85 met blond haar tot op haar billen, vaak in een vlecht. Dan kun je NL tegen haar lullen, is een vriendin van marcel die daar sinds kort woont met haar braziliaanse man. Frouwke heet ze...dus mocht je haar zien :)
    Weet niet of jullie fb volgen en het al gezien hebben maar wij krijgen een kleine meid erbij !!! Simon wordt de grote broer van een zusje, hij is zo trots :)

groetjes x inge

• 17 Augustus 2012 - 18:12

Joop:

Hey hij klinkt lekker, alleen 90% van die genoemde dieren zitten in Blijdorp, scheelt een hoop reizen :-) Over het eten en drinken hoor je mij niet meer, dat zal wel in het culinaire pakket bij de reis zitten.
    En Leo een competitie uitvechten met Amsterdammers, altijd al geweten dat er diep in zijn hart een Feyenoordlogo brand.
    Maar over voetbal gaan we het verder niet hebben, jullie hebben het net zo leuk :-)

Maar ff serieus.......toppie hoor, leuke stukjes. En veel plezier in Rio.

xx

p.s. Leo kijk jij nog ff voor een spits voor ons (niet te duur aub)

• 17 Augustus 2012 - 23:00

Spijkie (jp En Val):

Hey luitjes, wat een leuke spannende verhalen joh! Klinkt goed! Zeker dat in de wildernis, voor de foto's zou ik het wel willen zien maar die vieze dieren hoeven voor mij niet zo haha. En jeetje wat vroeg op steeds hoor, niks voor mij! Maar toppie geniet ervan en als jullie terug zijn kunnen we even albums ruilen ;) van onze vakantie... Nou geniet er van en tot horens!!

• 18 Augustus 2012 - 14:41

Anetteleo :

Inge: gefeliciteerd, had het al op Facebook gelezen, maar door de snelle verbinding hier in Rio kon ik geen reactie plaatsen, :( We nemen wel een fout Braziliaans jurkje mee.......
    En Delphine: wij gaan ook over 4 jaar, hebben al iets met onze reisleider geregeld; alle hotels schijnen al vol geboekt te zijn. Maar daar hebben we het nog wel over tdt.

En verder iedereen; Tanx voor jullie reacties, nu aan verlaat ontbijt ( wezen stappen vannacht) en dan naar de beach.

Dikke kus, Leo en Anette