Vermoeiend, maar gaaf!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anetteleo - WaarBenJij.nu Vermoeiend, maar gaaf!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anetteleo - WaarBenJij.nu

Vermoeiend, maar gaaf!!

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

28 Februari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een vliegreis met o.a. Bijna een uur turbulentie( kost mij, anetteleo, 10 jaar van mijn leven) en een wiebelende landing door hevige wind tegen zijn we om 19.00 uur zaterdagavond geland op JFK.
Even door de douane; 2 uur later stonden we buiten. Met een busrit door NYC, al in vogelvlucht Times Square gezien.
Half twaalf lagen we voor dood in bed.
De eerste ochtend zaten we al om 6 uur aan het ontbijt.
Prachtig strakke lucht, wel koud!!
Meteen maar door een rustig prachtig winters CentralPark, richting Harlem.
Programma; gospellunch bij Sylvia 's, real soulvolle.
guggenheim en wat verder op ons pad komt......

Heel veel gelopen en om 18.00 uur lagen we voor dood op bed.

Volgende ochtend 5 uur wakker. Ontbijten bij Starbucks.
Met de metro naar lower Manhattan.
Programma; ground zero, wall street, bakery park met winter garden, brooklyn bridge, pier 17 en een boottochtje voor de skyline en het vrijheidsbeeld
Hoe lang zou je daar over doen???

Om twee uur hadden we alles al gedaan, zelfs lekker genietend van het zonnetje.........

Om alvast richting hotel te gaan zijn we op 42 nd street uitgestapt; Macy's en natuurlijk naar het best verlichte deel van NYC : Times Square.
Echt een gaaf stuk, met de beste en lekkerste shop van de wereld, de M&M shop. Noem het maar op en je kunt het hier kopen,met jouw favoriete kleur M&M erop.

Iets later dan gisteravond lagen we doodop in bed, 7 uur!!!!!

Vandaag uitgeslapen tot 7 uur, hahahaha. We beginnen zo, na een heerlijk ontbijt bij Pret , in de Central Station Hall.
Wow, wat is NYC gaaf, en vermoeiend.

• 28 Februari 2012 - 19:24

Inge:

He wereldreizigers,
    Gaaf hoor NY, hoe lang zijn jullie er, in dit tempo ben je in 3 dgn klaar hahaha.
    Geniet ervan en als jullie terug zijn plannen we snel weer eens een bezoekje aan het altijd mooie brielle.
    kus van ons

• 29 Februari 2012 - 04:32

Delphin:

Klinkt goed allemaal!! Die m&m's winkel hadden wij gezien in las vegas!! Die is inderdaad heel cool. Vergeten jullie niet om daar een lkkr dagje te shoppen.. Abercombie & fitch is wel een leuke winkel ook.. We horen et wel.. Veel plezier nog!

Groetjes

• 29 Februari 2012 - 08:08

Joop:

Ik hoor het al, mensen op leeftijd naar NY, ik zeg NY is s'avonds ook heel mooi hoor,
    probeer deze dagen ene keer iets later naar bed te gaan, al zal dat voor die mol (Leo) niet meevallen.
    Ok dan ff serieus, klinkt goed, ik hoor namen voorbij komen die wij niet hebben gedaan of hebben er überhaupt van gehoord, maar tja wij waren er ook maar 3 dagen....uhmm misschien toch eens terug gaan.

Kanjers veel plezier nog...en vergeet de AppStore niet hè..:-) ciao x

• 29 Februari 2012 - 19:51

Valesca:

Zozo heerlijk weer zo'n reisje voor de boeg....... En zo te lezen met een erg drukke planning!
    Nou volgens mij zijn wij de enige die hierover niet kunnen meepraten, want wij zijn daar nog niet geweest. Misschien in de toekomst ooit. In ieder geval veel plezier daar en geniet ervan........Zal vast erg mooi zijn!

groetjes xxxxx van ons