na twee dagen reizen..... - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu na twee dagen reizen..... - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu

na twee dagen reizen.....

Door: anetteleo

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

07 Juli 2011 | Zimbabwe, Bulawayo

Na twee dagen reizen, met een relaxing tussenstopje van een dag en een nacht in een lodge in Johannesburg, ben ik vanmiddag aangekomen op plaats van bestemming.
alle vluchten zijn vrij rustig verlopen en ik kan dan nu ook drie weken genieten van nieuwe avonturen in Zimbabwe.
Volgens Kevin ga ik allemaal leuke tochten maken, maar eerst meemaken en dan geloven. Al met al blijft het Afrika.
Er zijn nog twee andere vrijwilligsters en volgende week gaat er een van weg, maar komen er weer twee voor terug.
We slapen in een eigenste hut in het vrijwilligerskamp.
Helaas is de toilet buiten en de douches ook. Het is nu erg koud, dus niet echt aantrekkelijk om even heerlijk te gaan douchen voor bedtijd.
Mijn baby leeuw blijkt een leeuwin te zijn, en loopt vrij rond in en om het huis.
Biggy heeft zes maanden geleden pups gehad, waarvan er eentje is gebleven. Een mooie grote reu, en trekt veel op met Oranje.
Oranje is nog steeds wat wankelig en stort zich letterlijk op je voeten om vervolgens heerlijk geaaid te worden.
Nou, dit was het eerste korte verslagje, derest volgt vanzelf.

Groetjes aan iedereen en ik zla ook voor jullie genieten.
Liefs en een kus, Anette

• 07 Juli 2011 - 19:03

Inge:

Hee Anette,
    Wat gaaf weer, geniet van alle avonturen en van je grote kind hahaha. Geef oranje een knuffel !!
    x Inge, Marcel en Simon

• 07 Juli 2011 - 19:12

Leo:

Hallo lieverd,

geniet er maar van. IK pas wel op het huis samen met Sydney

xxx

• 09 Juli 2011 - 13:06

Marjolijn:

Hoi!
    Weer fijn om terug te zijn? Ben toch wel een beetje jaloers hoor haha.
    Hopelijk heb je nu wel wat beter weer en goed op Oranje passen he,
    herkende hij je trouwens nog? en geef hem nog maar een dikke knuffel van mij!!
    X

• 09 Juli 2011 - 17:06

Anetteleo :

Hallo lieverd, nog gefeliciteerd met Sydney.
    Hier prima alles uit te houden beetje regen beetje zon beetje werken beetje eten beetje slapen beetje regen beetje zon beetje werken beetje eten beetje slapen etc en af en toe een beetje golfen.

x x x

• 10 Juli 2011 - 14:00

Moira:

Hey Anette,
    Leuk om je verhaal te lezen.
    Ben benieuwd naar de foto's van de "grotere" Oranje.
    3 weken nieuwe avonturen in Afrika. Hoe vervelend!!!!
    Wij zijn nu een week weg. Bevalt allemaal prima. Wel erg warm, maar een hele mooie en lekkere zee dus afkoelen lukt wel. Uiteraard is eten en drinken ook geen probleem.
    We vertrekken overmorgen naar zuiden, dan even geen internet, maar over een week gaan we weer noordelijker en dan moet het weer lukken. Ik zal het dan meteen proberen want ik wil je reisverhalen wel lezen. Maak er het allerbeste van en geniet. Liefs Moira