de eerste dagen - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

Door: anetteleo

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

02 Augustus 2010 | Zimbabwe, Bulawayo

Na een lange reis van bijna 24 uur kom ik op plaats van bestemming aan.
Jet laatste stukje vliegen gebeurde in een klein vliegtuigje, maar met heerlijkste witte chocolade mousse die ik ooit gegeten heb.
Het vliegtuig is een hangar met een visum uitgifte loket en drie stenen banken waar je bagsge op gecheckt wordt. Met de hand dus; open je tas, rugzak of koffer maar en er wordt even in gewroet. Na dit alles mag je doorlopen. En daar staat mijn gastvrouw, Nikkie me al op te wchten met een andere vrijwilligster, Marjolijn woonachtig in Groningen.
De eerste dag kreeg een stuk van het project te zien en de volgende dag nog een gedeelte.
Er wonen hier heel veel verschillende dieren, zoals; luipaarden, leeuwen, hyena's, jackal, antilopen, nijlkrokodillen, verschillende roofvogels, slangen, schildpadden, apen, wrattenzwijn, wilde katten, en nog meer.
Het gezin bestaat uit vader, Kevin, moeder, Mikkie, dochter en een zoon, twee honden en een kat.
Het is een gezellige plek, maar jammergenoeg slecht onderhouden. Het wordt verbeterd zodra er meer geld ter beschikking is.
Tot nu toe heb ik de jackal geaaid, een luipaard en een leeuw.
Een heel ieniemini welpje gevoed met vlees en 's avonds in mijn armen in slaa gevallen tijdens het tv kijken.
Wow wat is dit gaaf!!!!

• 04 Augustus 2010 - 17:32

Wij Uit Hellevoet:

Hey lieverd,

kijk dat zijn nog eens reisverslagen, kunnen ons voorstellen dat dit waanzinnig gaaf is zeg.
    Zijn zeer benieuwd naar je foto`s en je verdere belevenissen.
    Wel beloven dat je terugkomt he, iemand moet toch een beetje voor Leo zorgen..:-)
    Op www.Delphinenamanda.waarbenjij.nu kun je die andere vakantiegangers volgen
    Gaan snel van je horen.

xx van ons

• 08 Augustus 2010 - 20:58

Esther En Sven:

Super gaaaaf. Heel erg bijzonder allemaal! Groeten van uit het regenachtige Brielle!