waar blijft mijn tas. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Anetteleo - WaarBenJij.nu waar blijft mijn tas. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Anetteleo - WaarBenJij.nu

waar blijft mijn tas.

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

11 Oktober 2011 | Nepal, Kathmandu

na gisteren een heerlijke maaltijd genuttigd te hebben met een goed biertje en nog steeds zonder mijn tas heb ik toch heerlijk geslapen. Wakker geworden in heerlijke temperaturen eerst maar even gevraagd of mijn tas gisteravond toch was aangekomen. Helaas,vandaag weer een kans werd er gezegd. maar ik heb alleen nog maar vandaag dat gaf een klein beetje rar gevoel, maar ja ik had nog vandaag. Om half 10 de briefing hoe morgen de dag zou worden. daarin werd verteld dat we om 0700 zouden vertrekken een busrit van zeker 8 uur zouden hebben en dan nog een kleine wandeling naar de tent. Toch maar even gevraagd of het misschien wel verstandig zou zijn om een deadline te zetten. deadline zou de laatste vlucht uit Delhi worden die om 16:00 plaatselijke tijd zou landen. Dus eerst maar voorzichtig wat boodschappen gedaan voor dingen die ik mogelijk nodig zou kunnen hebben, onderbroeken tandpasta zonnebrand en nog wat kleine voorzieningen. Om 1415 naar het vliegveld gegaan om te kijken of ik geluk had, maar werd vaag geholpen dus ik naar het kantoor van de vliegmaatschappij. daar vertelde ze mij dat op de 2 vluchten die nog binnen kwamen ze 6 koffers/tassen die te laat waren bij zaten dus vingers gekruist. En ja hoor in de laatste vlucht de tas, YES YES YES. Mijn spullen gepakt toen de stad in om nog eeen slaapzak en jas te scoren ook gelukt voor een leuk centje echte north fake (face) dus al met al een mooie afsluiting van mijn verblijf in kathmandu. weet totaal niet of er de komende 3 weken nog mogelijkheden zich voor gaan doen maar jullie gaan daarna nog zeker de rest in een korte versie horen. groet jullie allen in de naam van Buddha en van mijzelf x

• 12 Oktober 2011 - 19:56

Anette:

Hoi, lieverd

EIndelijk een berichtje via deze site van me,myself and I.
    De verhalen had ik al gehoord via mijn ouwe nokiaatje, maar de foto's zien er goed uit. Ik ruik het hier helemaal bluh!
    Nou, mocht je toch een internetcafé tegenkomen, dan heb ik toch even iets geplaatst. Anders denken al die vrienden van je dat ik niet geïnteresseerd ben. :)

Dikke kus en een lik van Sydney

• 19 Oktober 2011 - 19:46

Jeanette Geffroy:

Oefffff, gelukkig tassie nog net op tijd aangekomen. Have fun de komende dagen en petje af hoor, wordt vast pittig.