Eerste warme nacht - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu Eerste warme nacht - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu

Eerste warme nacht

Door: anette

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

21 Juli 2011 | Zimbabwe, Bulawayo

Hallo, iedereen

Om Nicole ook eens een rustige nacht te bezorgen, heb ik mezelf opgeofferd om een nachtje de pup in mijn cabine te nemen.
Gelukkig hadden we deze keer een warme nacht, want om half drie liep ik in mijn nightwear de pup uit te laten. Dat is op zich niet zo erg, twee lange plassen en ik kon zelf ook naar de wc. Maar waar is mijn sleutel gebleven. Het is aarde donker in ons volunteerscamp, gelukkig had ik wel een mijnwerkerslamp op mijn hoofd. Maar met een pup hetzelfde pad terug lopen om je sleutel te gaan zoeken is een groot probleem. Hoe hadden we ook al weer heen gelopen en hoe terug.
Maar, de padvinster in mij kwam weer even terug en ik heb hem gevonden.
Ging ik nog even op de poot van de pup staan, die overigens Gizzy heet, en met een loeiende pup ben ik terug gelopen naar mijn warme bedje.
Mevrouw dacht dat we nog even gingen spelen, maar na dat ik het licht had uitgedaan, kroop ze toch maar naast me om vervolgens tot half zeven te slapen.
Gelukkig was dit maar voor 1 nachtje, en Nicole ziet er ook weer stukken beter uit, dus haar slapeloze nachten kunnen best weer beginnnen.
Vandaag, zoals gewoonlijk weer een kooi schoongemaakt, maar vandaag mochten we de kooi ook naar eigen smaak inrichten. Dus plantjes erin, boomstammen schuin tegen de hekwerken getimmerd. De kleine witkop uiltjes zullen hier erg blij mee zijn.

Het is hard werken met Viola, maar heel gezellig. Als ik thuis kom heb ik gelukkig nog even om bij te komen, ik ga dan ook de laatste weken van mijn vakantie geen......uitvoeren.
En al mijn beschadigingen moeten ook rustig helen.

De calendula zalf gaat hier erg hard, mijn baby-lion dacht dat ze wel even via mijn achterbeen kun draaien, broek stuk en been vol met schrammen, Ach, maar verder is het zo'n lieverd.

Nou, jongelui, dat was het weer even en ik zie jullie weer snel.

O, ja had ik al verteld dat we naar een prachtige zonsondergang hebben gekeken?
Nou, bij deze.
Onderweg hebben we voor het eerst ook enig wild in wildlife gezien; een bushbok, een prachtige uil en een steenbok.

Nou, bij deze, zie de foto's........

Dikke kus uit Bulawayo, Chipangali.

  • 21 Juli 2011 - 16:17

    Joop En Lucienne:

    Hoi Anette

    Sorry was ik je gisteren toch vergeten te feliciteren met je ventje hierbij alsnog een dikke kus.
    En ja zeker schitterende foto van die zonsondergang hoor heb je weer goed gedaan.:-)
    Zal een keykoord voor je kopen kun je je sleutels niet meer kwijtraken haha lekker hoor in die donkere nachten daar jij beleefd wel wat .

    we blijven je volgen xxxx

  • 21 Juli 2011 - 19:57

    Anetteleo :

    hallo lieverd,
    eenzamer dan ooit, iederen vergeet mij met mijn verjaardag dus best wel een beetje zielig. Niet iedereen was mij vergeten, Delphin was heel alert beter dan zijn vader ;-).
    Mooie foto's van de zonsondergang en ik zal er nog een beetje van gaan genieten de komende dagen ......
    x x x xx x x Leo

  • 23 Juli 2011 - 08:59

    Valesca:

    Hey Meid,

    Wat een verhaal weer. Echt weer wat voor jou om daar midden in de nacht je sleutel kwijt te raken :P hahaha. Gelukkig had je hem weer gevonden. Mooi die zonsondergang ook!! WAUW....
    Hoe is het trouwens afgelopen met die "brulavond" is dat nog wat geworden???
    Nou geniet er nog een paar dagen van want ze zijn zo weer voorbij...............

    En Leo.............ook ik moet mij aansluiten bij mijn vader.............NOG GEFELICITEERD (beter laat dan nooit) :P
    Was het niet helemaal vergeten (Staat op mn kalender) en dacht zal zo wel iets sturen...........maar ja je kent mij he..............warhoofd :D

    Groetjes
    Uit Spijkie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Bulawayo

Anetteleo

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 48607

Voorgaande reizen:

19 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Weer naar het Oosten.........

05 Augustus 2012 - 25 Augustus 2012

Brasil, tatatatata

25 Februari 2012 - 02 Maart 2012

New york City

08 Oktober 2011 - 06 November 2011

Leo wandelend in de Himalaya.

06 Augustus 2011 - 13 Augustus 2011

eventjes uitrusten

05 Juli 2011 - 27 Juli 2011

All bymyself 2

30 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

al by myself.......

05 Juli 2010 - 22 Juli 2010

sigaren en rum

05 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

no worries

18 Juli 2008 - 11 Augustus 2008

Olympische Spelen 2008

16 Juli 2005 - 13 Augustus 2005

Land der Natuur en Cultuur.

Landen bezocht: