weer thuis - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: anetteleo

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

14 Augustus 2010 | Zimbabwe, Bulawayo

Na een lange, lange reis ben ik nu weer thuis. De drie vluchten verliepen op zich goed. De nachtvlucht was wel heel erg warm, er waren nl. geen dekens dus toen hadden ze bedacht de kachel maar wat op te schroeven. De lange wachttijden tussen de vluchten waren wel erg vervelend, maar dat vergeet je weer snel als je je mannetje en je hond weer ziet.
Het was een geweldige ervaring, al moet het echte besef nog komen.
Ik wil iedereen bedanken voor de berichtjes, dat is erg leuk als je in je uppie aan de andere kant van de wereld zit. Tanx, en tot het volgende avontuur.

Dikke kus Anette

• 18 Augustus 2010 - 09:39

Diana:

Wow, gaaf zeg!

• 18 Augustus 2010 - 20:04

Valesca:

Hey Meid,

Wow wat een foto's zeg......ze lijken wel gepikt uit een boekje ;)
    En dat je bij sommige zo dichtbij durft te komen zeg..... ik zou dat niet durven hoor......
    Nou nog even dan komt het besef wat je allemaal hebt gedaan en dan kun je best trots zijn toch! En wie weet binnenkort een keertje terug met Leo....samen naar je kindje Oranje! :P

het was leuk je berichtjes te lezen.

groetjes valesca

• 21 Augustus 2010 - 09:48

Ria Peelen:

Ha Anette,

Voor de zomervakantie je een paar keer thuis en mobiel gebeld. Te weinig waarschijnlijk, niet gelukt. E-mailadres kwijt geraakt (computercrash). In de zomervakantie op Waarbenjij.nu.nl gezocht.
    Lukte ook niet. Nu je kaart ontvangen en gelezen hoe het in Zimbabwe is gegaan. Leuk, precies iets voor jou met al die dieren. Evert en ik gaan volgende week zondag voor een maand naar China met VNC. Eind september/begin oktober weer iets afspreken? Liefs, groeten aan Leo en benieuwd naar je verhalen, Ria.

• 24 Augustus 2010 - 11:56

Petra:

Wat heb jij een geweldige ervaring achter de rug. Helemaal te gek en dat in je uppie. Fantastische foto's. Hoop dat het met Oranje steeds beter gaat. Ciao Petra

• 26 Augustus 2010 - 08:23

Gaby:

Hey Collega,

ziet er echt fantastisch uit zeg!!!
    Staat bij deze ook op mijn verlanglijstje, haha.