de laatste dag........ - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu de laatste dag........ - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anetteleo - WaarBenJij.nu

de laatste dag........

Door: anetteleo

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

12 Augustus 2010 | Zimbabwe, Bulawayo

Tja, die twee weken zijn zo voorbij.
Afgelopen woensdag nadat Marjolijn is weggegaan kan ik me alleen nog maar in het engels verstaanbaar maken. Ik moet zeggen dat het steeds beter gaat, eerst al enkele weken in Cuba en nu hier. Dochterlief verbetert graag mijn uitspraak, maar dat is prima.
Gisteren nog een klein stukje meer van het landschap gezien, de heuvels zijn erg bijzonder. Jammergenoeg is het nu al twee dagen zwaar bewolkt, winderig en ijs en ijs koud, momenteel draag ik 4 lagen over elkaar.

Vanmiddag een leeuw en leeuwin van kooi verplaatst. Al de werknemers hebben daar bij geholpen. Eerst de ene in een kooi, op een kar om vervolgens door het gehele park naar de andere zijde te verplaatsen, daarna de ander. Best spectaculair om dit van heel dicht bij mee te mogen maken.
Deze twee leeuwen worden aanstaande weekend uitgezet in een groot reservaat.
Helaas ben ik dan al thuis, anders mocht ik mee om dat te doen.

's Avonds mocht ik aangeven wat we aten, heerlijke steak met patat.

Vannacht, de laatste nacht, slaapt oranje bij mij in m'n hut, dochterlief slaapt met een vriendin in de loungeroom. Ze vindt dat mijn baby stinkt en te veel geluid maakt.
Morgenochtend gaat hij nog even in bad voor ik ascheid van hem mag nemen,snik.
Omdat Nikkie er niet is, vind ik het superzielig om hem achter te laten. Wie zal er nu voor hem zorgen?
En ,most important, wie kan het net zo goed dan ik??

Ik moet zeggen dat het twee geweldige weken waren, verbazingwekkend geen last van mijn allergie heb gehad, en zeker nog contact zal onderhouden en proberen vanuit Nederland mijn steentje bij te dragen.
En wie weet over een paar jaar kom ik nog eens terug. Dan hoop ik dat leo meegaat, zodat ik hem alles kan laten zien.

Ik zie jullie snel.
Dikke kus, Anette

  • 12 Augustus 2010 - 19:55

    Anetteleo :

    that's my girl

  • 12 Augustus 2010 - 19:58

    Anetteleo :

    Hoi, hoi,

    Ben je ernog??

  • 12 Augustus 2010 - 23:07

    Delphin En Amanda :

    he dame,

    het ziet er wel allemaal heel stoer uit bij jou!! leuke foto's ook!! ik moet van Amanda zeggen dat ze ring helemaal mooi vindt! (doe ik toch iets goed :P)
    nou... geniet nog even en we zien je snel weer!!
    wij gaan morgen naar Las Vegas.. gaan we eff witte tijgers bekijken.. helaas niet wild.. maar toch een beetje hetzelfde ;)

    groetjs en xx van ons

  • 18 Augustus 2010 - 20:00

    Valesca:

    Hey Hey,

    Nou ik voel met je mee hoor. Als ik je berichtje lees dat vind ik het ook zielig om hem achter te laten. :(
    Kun je hem niet in je koffer stoppen, leuk voor de hond ;)

    Nou geniet nog even voor je naar huis mag en geef oranje een dikke knuffel.

    xxxjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Bulawayo

Anetteleo

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 48613

Voorgaande reizen:

19 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Weer naar het Oosten.........

05 Augustus 2012 - 25 Augustus 2012

Brasil, tatatatata

25 Februari 2012 - 02 Maart 2012

New york City

08 Oktober 2011 - 06 November 2011

Leo wandelend in de Himalaya.

06 Augustus 2011 - 13 Augustus 2011

eventjes uitrusten

05 Juli 2011 - 27 Juli 2011

All bymyself 2

30 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

al by myself.......

05 Juli 2010 - 22 Juli 2010

sigaren en rum

05 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

no worries

18 Juli 2008 - 11 Augustus 2008

Olympische Spelen 2008

16 Juli 2005 - 13 Augustus 2005

Land der Natuur en Cultuur.

Landen bezocht: