de laatste dagen - Reisverslag uit Havana, Cuba van Anetteleo - WaarBenJij.nu de laatste dagen - Reisverslag uit Havana, Cuba van Anetteleo - WaarBenJij.nu

de laatste dagen

Door: anetteleo

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

19 Juli 2010 | Cuba, Havana

Zoals al voorspelt is er in Cuba nauwelijks internet te vinden. Ieder hotel biedt het wel aan, maar helaas toch geen verbinding. Het waren geweldige weken in Cuba, veel gezien, lekker gegeten en aardig wat Cubanen ontmoet en gesproken. We zijn een stuk wijzer geworden over het leven op Cuba, en over hun onzekere toekomst. Het is een mooi groen land met veel water. Heel veel koeien, geiten, paarden en overal mensen. De meeste auto's komen uit de vijftiger jaren, al rijden er ook al aardig wat nieuwere rond. Veel bussen van Vermaat uit Hellevoetsluis gezien. Het was een geweldige ervaring. Op dit moment zijn we goed verbrand door de zon, geknuffeld met dolfijnen en aan het bijkomen van een romantisch etentje op het strand wat letterlijk in het water is gevallen. Tja, die regentijd is onvoorspelbaar, zo schijnt de zon en zo komt het met bakken uit de hemel. maar ook daar hadden ze hier een goede oplossing voor; eten onder het afdakje bij de tennisbanen. Heeeeel romantisch.

• 20 Juli 2010 - 01:47

Anetteleo :

Hee jopie en Luuc,
    Helaas is dat oranje shirt verloren gegaan in de was, geen idee wat er gebeurt is, maar ineens was het shirt rood.........
    Leo is er al aardig over heen, gesteunt door alle Cubanen die het ons zo gegund hadden. We zien jullie snel in The Netherlands, kunnen Jopie en Leo elkaar nog even troosten.

Dikke kus, Leo en Anette