wow amazing!!!! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Anetteleo - WaarBenJij.nu wow amazing!!!! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Anetteleo - WaarBenJij.nu

wow amazing!!!!

Door: anetteleo

Blijf op de hoogte en volg Anetteleo

03 Augustus 2009 | Australië, Darwin

Schoon, dustfree!!
Wat is Australie tocht mooi, maar wat stoffig. Al onze kleding, porien en longen zitten nu onder de rode stof. Gisteravond weer terug gekomen in de bewoonde wereld, nog wat gefeest met de meeste van onze gezellige groep om daarna halfdood in een echt echt bed neer gevallen. En nu zit ik hier (anette, want leo is zijn rugzak aan het re-orgniseren) nog heerlijk na te genieten van al het moois dat we hebben gezien. Negen dagen vol in de running geweest om The Kimberleys te ontdekken. We hadden een waanzinnig goede chauffeur tevens gids en best aardige mensen in de groep. Onze gids wist waanzinnig veel van de Aborigenal cultuur en heeft ons meegenomen naar plekken die niet in de reisbeschrijving worden benoemd. Het was een waanzinnig mooie ervaring en we hebben weer honderden foto's gemaakt. Nu gaan we enkele dagen genieten van een waanzinnig heerlijke ruime kamer in het resort van Darwin, natuurlijk shoppen en luieren bij het zwembad.
Het is nog zo onwerkelijk wat je allemaal gezien hebt en zoveel, we moeten het zelf nog even verwerken.
Ik kan wel zeggen dat je hier beslist een keer moet zijn geweest. De ervaring om de gehele dag in de natuur te zijn, te slapen onder de schitterende sterrenhemel en iedere avond je diner nuttigen bij een kampvuur is zo waanzinnig gaaf. Wel vermoeiend voor je maar ach slapen kunnen we altijd in Nederland nog doen :)